Opony
eOpony24.pl - Zacznij sezon razem z nami
Opony STRONA GŁÓWNA Opony CENNIK Opony PROMOCJE Opony MOJE KONTO Opony ZASADY ZAKUPÓW Opony KONTAKT Opony
Opony i felgi
wysyłka Gratis
opony i felgi
100% Satysfakcji
zwrot towaru w ciągu 10 dni
szybka Dostawa
wysyłka kurierem
100% Informacji
o realizacji zamówienia
DZIAŁY
Felgi
Opony
Opony letnie osobowe
Opony letnie dostawcze
Opony letnie terenowe
Opony całoroczne osobowe
Opony całoroczne dostawcze
Opony całoroczne terenowe
Opony zimowe osobowe
Opony zimowe dostawcze
Opony zimowe terenowe
Opony motocyklowe
Opony do quadów
Opony rolnicze
Felgi aluminiowe
Felgi terenowe
Felgi stalowe
Oświetlenie dla serwisów
Łańcuchy śnieżne
Akcesoria motocyklowe
Akcesoria do opon
Elektronika
BESTSELLERY
[ Pokaż wszystkie ]
Artykuł

Warunki gwarancji na opony MITAS


 

1.   Importer opon Mitas -firma HANDLOPEX S.A. w imieniu producenta gwarantuje, że wszystkie nowe opony dostarczone i oznakowane nazwą firmy MITAS lub innym chronionym znakiem należącym do koncernu wraz z zakodowanym nr DOT i/lub nr. Seryjnym są wolne od wad w okresie gwarancyjnym i mogą być użytkowane w celach do jakich są przeznaczone.

2.    Bieg okresu gwarancyjnego w każdym przypadku nie może zakończyć się później niż z upływem 60 miesięcy od daty produkcji oznakowanej z boku opony w numerze DOT lub w numerze seryjnym.

3.    Ewentualne reklamacje winny być zgłaszane poprzez dostarczenie kwestionowanych opon do sprzedawcy wraz z kopią dokumentu zakupu oraz wypełnionym protokołem zgłoszenia. Data przedstawienia opon do dyspozycji sprzedawcy jest równoznaczna z datą rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.

4.    Reklamacja będzie rozpatrzona przez producenta w oparciu o wynik badania kwestionowanej opony i przedstawionych dokumentów.

5.    Reklamacje będą rozliczane w następujący sposób:

a. producent zwróci opony bez wad lub udzieli odpowiedniej ulgi na zakup nowych opon.

b. producent zwróci odpowiednią część ceny według obowiązującego w dniu przyjęcia reklamacji zalecanego cennika lub w uzasadnionych przypadkach całość ceny kupna.

6.    Okres gwarancji trwa, od daty zakupu nowej opony, udokumentowanej odpowiednim dowodem zakupu, do czasu, gdy bieżnik na oponie stanie się płytszy niż 1,6 mm lub osiągnie miejsce oznaczone TWI, z wyjątkiem przypadków, o których mowa poniżej w pkt. 7 rekompensatę z tytułu gwarancji przyznaje się do wysokości ograniczonej poprzez odliczenie wartości zużycia reklamowanej opony.

7.    Konsumentom w rozumieniu rozporządzenia Rady Ministrów z 30.05.1995r w sprawie szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży rzeczy ruchomych z udziałem konsumentów (Dz. U. Nr 64, poz. 328) przyznaje się w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu nowej opony – o ile nie upłynął jeszcze okres gwarancyjny ustalony według postanowień pkt. 2 i pkt. 6 – rekompensatę za wadliwą oponę w wysokości 100% ceny.

8.    Na wniosek reklamującego producent zrekompensuje kupno dętki i/lub ochraniacza, jeżeli ich uszkodzenie nastąpi w wyniku wady opony.

9.    Gwarancja obejmuje tylko wady produkcyjne uniemożliwiające użytkowanie opony.

Gwarancja traci ważność, gdy stwierdzono uszkodzenie wynikające z:

  • nieprawidłowego przechowywania opon
  • założenia opony na obręcz o o nieodpowiednim rozmiarze lub typie, bądź na obręcz która jest uszkodzona i/lub skorodowana
  • użycie nieprawidłowego wymiaru dętki lub zaworu
  • używania opony niezgodnie z jej przeznaczeniem lub parametrami technicznymi
  • uszkodzenia opony w związku z nieprawidłowym montażem lub demontażem
  • przedwczesnego lub nieregularnego zużycia spowodowanego złym stanem technicznym pojazdu
  • eksploatacji opon z nieodpowiednim ciśnieniem wewnętrznym w porównaniu ze specyfikacją podaną w instrukcji obsługi i/lub ze specyfikacją techniczną producenta opon
  • napełnianie opon innym medium niż powietrze lub obojętnym gazem bez zgody sprzedawcy
  • mechanicznego lub chemicznego uszkodzenia opony
  • sportowej eksploatacji opon (wyścigi, rajdy)
  • uszkodzenia w związku z wystąpieniem innych okoliczności (pożar, wypadek, przegrzanie itp. )
  • używania opon poniżej dopuszczalnej głębokości bieżnika
  • naprawienia opony poza producentem
  • przeciążanie pojazdu
  • uszkodzenia obcym przedmiotem między dwoma kołami (koła bliźniacze)
 
10. Producent nie pokrywa odszkodowania za straty czasu i niewygody wynikające z przestoju pojazdu oraz inne szkody będące następstwem wady opony.

11. Nie podlega reklamacji opon, która nie posiada nr. DOT i/lub nr. Seryjnego.

 
INFORMACJE
Sposoby płatności za opony
Ceny brutto !
Dostawa gratis !
[ więcej... ]
Sprzedaż ratalna
Rozmowa z dr Holgerem Lange, kierującym pracami badawczymi nad rozwojem opon w koncernie Continental... Opony klasy „M+S” montowane fabrycznie w samochodach klasy SUV mają bardzo ograniczoną charakterystykę zimową.
Zimą panują specyficzne warunki jazdy. Dla opony zima zaczyna się przy 7°C. Poniżej tej temperatury, guma opony letniej twardnieje do takiego stopnia, że traci swoją skuteczność.
Promocje - opisy.
Opony motocyklowe - skróty w oznaczeniach.
Programy assistance.
Opony - skróty w oznaczeniach, indeksy prędkości i nośności.
POLECAMY
SPOŁECZNOŚĆ

POLECAJĄ NAS

eOpony24.pl w KatalOK

Strona główna - Cennik - Promocje - Moje konto - Zasady zakupów - Kontakt
Oprogramowanie sklepu: test
system H@ndel
firmy Triger
Grafika serwisu:
SUPREMO
Valid XHTML 1.0 Transitional
Opony - Opony letnie - Opony zimowe - Opony dostawcze - Opony terenowe - Opony motocyklowe - Felgi aluminiowe - Felgi stalowe
Copyright © 2003-2018 opona zimowa All rights reserved.
Felgi